23 ژوئن

فروش کاشی و سرامیک در کرج

کاشی و سرامیک، از متریال‌های بسیار لوکس و زیبا در ساخت‌وساز هر خانه و ساختمان هستند. با پیشرفت چشم‌گیر صنعت کاشی و سرامیک، طرفدارهای آن روز به روز افزایش میابند. چرا که کاشی و سرامیک‌ها مزایای زیادی داشته و قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر متریال‌ها دارند. به همین علت هم سرامیک‌ها، جای انواع سنگ‌های طبیعی، انواع چوب‌ها و دیگر متریال را به نحوی، گرفته‌اند. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی مزایای کاشی و سرامیک بپردازیم. علاوه‌بر آن، شما را مرکز فروش کاشی و سرامیک در کرج و تهران، آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

چرا کاشی و سرامیک؟

در ابتدا، بهتر است بدانیم چرا انتخاب کاشی و سرامیک، یکی از بهترین گزینه‌های ما در ساخت‌وساز است؟ برای رسیدن به این جواب، آشنایی کوتاهی با کاشی و سرامیک پیدا خواهیم کرد.

*کاشی

در اصل کاشی، به اجسامی گفته می‌شود که فقط می‌توان آن را برای روی دیوار کار کرد و به دلیل نداشتن استحکام کافی، نمی‌توان کاشی را برای سطوح کف کار کرد؛ همین‌طور کاشی، نسبت به سرامیک، در برابر فشار، سرما و گرما مقاومت کم‌تری دارد. این متریال دارای قیمت مناسبی نسبت به متریال‌های دیگر، برای دیوار است. علاوه‌بر قیمت مناسب، ظاهر زیبا و تنوع بالای کاشی‌ها، از دیگر مزایای آن‌ها است.

*سرامیک

سرامیک‌ها، هم برای دیوار و هم برای کف (و هر مکان دیگری) مناسب‌اند؛ چرا که مقاومت بسیار بالایی دربرابر رطوبت، گرما، سرما، فشار، ضربه و حتی مکان‌های پرتردد دارند. از این رو از سرامیک‌ها حتی برای نمای ساختمان‌ها و یا پارکینگ استفاده می‌شود.

حتما بخوانید:  چسب کاشی و سرامیک

سرامیک‌ها هم مانند کاشی‌ها، تنوع بسیار بالایی دارند؛ از این رو برای هر سلیقه‌ای، قطعا سرامیک مناسب پیدا می‌شود!

فروش کاشی و سرامیک در کرج
فروش کاشی و سرامیک در کرج

مهم‌ترین مزایای خرید کاشی و سرامیک

تنوع بسیار بالا

همان‌طور که در قسمت بالا به این موضوع اشاره شد، کاشی و سرامیک‌ها به دلیل تنوع بسیار زیادشان، با هر سلیقه، متناسب هستند. اگر شما به سنگ‌های طبیعی علاقه دارید، به راحتی می‌توانید طرح‌های سنگ زیادی در سرامیک‌ها پیدا کنید! علاوه‌بر طرح سنگ، می‌توانید طرح‌هایی همچون طرح چوب و پارکت، طرح کاغذ دیواری، طرح سیمان، بتن و یا… را در سرامیک‌ها پیدا و تهیه کنید.

پایین آمدن وزن وارده بر ساختمان

کاشی و سرامیک‌ها، به نسبت متریال‌هایی مانند سنگ، وزن پایین‌تری دارند و سبک‌تر هستند. استفاده از کاشی و سرامیک در هر قسمتی از ساختمان، باعث می‌شود در نهایت وزن وارد شده بر آن بسیار کم‌تر باشد. این امر در ساخت‌وساز، حائز اهمیت است.

ماندگاری بسیار بالا

کاشی و سرامیک‌ها به علت لعابی که روی سطحشان دارند، سال‌های زیادی زیبایی خود را حفظ می‌کنند. البته باید این را در نظر داشته باشید که تمام کاشی و سرامیک‌ها، ماندگاری و کیفیت بالایی ندارند. سرامیک‌های بسیار ارزان، لعاب و کیفیت قابل قبولی ندارند. اما سرامیک‌هایی از کارخانه‌های معتبر، ماندگاری و کیفیت فوق‌العاده بالایی خواهند داشت. آن‌ها مانند چوب و یا سنگ، لکه نمی‌پذیرند و مقاومت بالا در برابر هر نوع مواد شوینده‌ای دارند.

این موارد، تنها بخشی از مزایای کاشی و سرامیک‌ها هستند تا شما به صورت مختصر با آن‌ها آشنا شوید.

اگر علاقه‌مند هستید بیشتر با کاشی و سرامیک‌ها آشنا شوید، می‌توانید روی    ***مقالات بیشتر*** کلیک کنید تا مطالب بیشتری را مطالعه فرمایید.

حتما بخوانید:  لیست قیمت کاشی الوند
فروش کاشی و سرامیک در کرج
فروش کاشی و سرامیک در کرج

مرکز فروش کاشی و سرامیک در کرج

یکی از کامل‌ترین و بهترین مراکز فروش کاشی و سرامیک در استان البرز، فروشگاه کاشی و سرامیک باهِر است. فروشگاه باهِر با گردآوری بیش از ۱۵ برند کاشی و سرامیک مطرح و باکیفیت ایرانی و خدماتی فوق‌العاده، آماده‌ی خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز است.

یکی از خدمات باهِر، طراحی چیدمان کاشی و سرامیک با نرم‌افزار تخصصی است. این طراحی به صورت کاملا رایگان انجام شده و در خرید مشتریان، کمک شایانی به آن‌ها می‌کند. برای اطلاع از خدمات بیشتر و مشاوره، با ما در ارتباط باشید.

بزرگ‌ترین نمایشگاه کاشی و سرامیک در کرج، با جدیدترین متدهای طراحی سه بعدی در نمایشگاه به صورت رایگان

مشاوره: ۰۹۱۲۲۲۴۶۵۱۵

دیدگاه شما

مشاوره
09122246515