1 ژوئن

مرکز فروش انواع روشویی کابینتی

روشویی‌های کابینت‌دار، یکی از کاربردی‌ترین و جدیدترین مدل‌های روشویی موجود در بازار هستند. این روشویی‌ها، توسط هر تولیدکنند‌ه‌ای، با قیمت و کیفیتی متفاوت به بازار عرضه می‌شوند. جنس کابینت روشویی‌ها متفاوت است و متدوال‌ترین آن‌ها، جنس PVC می‌یاشد. بهتر است برای خرید، باکیفیت‌ترین محصول را تهیه کنید تا پس از مدتی در اثر رطوبت سرویس و حمام، یا موارد دیگر دچار خرابی و ایراد نگردد. اگر شما هم قصد خرید روشویی دارید، با ما در این مقاله همراه شوید تا شما را با بهترین مرکز فروش روشویی کابینت دار، آشنا کنیم.

روشویی سرامیکی به همراه کابینت

روشویی کابینتی

روشویی کابینتی چیست؟

در گذشته، اکثر روشویی‌ها به حالت ایستاده بر روی زمین بودند. به همین دلیل پایه‌ی آن‌ها، فضایی را بی‌جهت و بدون استفاده مفید پر می‌کرد. امروزه با ساخت روشویی‌های سرامیکی دیواری، این مشکل حل شده است. شما روشویی سرامیکی را مستقیما به دیوار متصل می‌کنید و در صورتی که بخواهید، می‌توانید فضای خالی زیر آن را به وسیله‌ی باکسPVC و یا کابینت، پُر نمایید و از آن استفاده مفید ببرید. بسته به نیاز و فضای سرویس بهداشتی‌تان، می‌توانید روشویی و کابینت آن را در ابعاد مختلف سفارش دهید. یکی از بهترین و زیباترین ابعاد برای روشویی، سایز ۴۵ در ۱۰۰ سانتی متر است.

روشویی کابینتی طرح چوب

روشویی کابینتی طرح چوب

انواع مدل‌های کابینت روشویی

کابینت روشویی می‌تواند در مدل‌های متنوع و سفارشی تولید شود. رویه‌ی آن می‌تواند با هر رنگی یا با طرح چوب، ساخته شود. همچنین درب آن حالت‌های مختلفی مانند کشو و یا درب داشبوردی دارد که قیمت هر کدام، متفاوت است. استفاده از دستیگره‌هایی زیبا به عنوان جاحوله‌ای، یکی از کارهای خلاقانه و کاربردی است که می‌توان آن را به باکس اضافه نمود.

حتما بخوانید:  مرکز فروش روشویی سرامیکی در تهران و کرج

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین مرکز فروش روشویی کابینت دار در استان تهران و البرز بپزدازیم.

روشویی کابینت دار دو کشو با طرح چوب

روشویی کابینت دار دو کشو

قیمت روشویی کابینتی

قیمت این روشویی‌ها، با توجه به ابعاد، کیفیت، مدل، نوع درب و تعداد کشوهای آن‌ها متفاوت است. جهت استعلام قیمت دقیق، با ما در ارتباط باشید.

مرکز فروش روشویی کابینت دار

فروشگاه باهِر، یکی از بهترین تولیدکنندگان روشویی کابینتی در استان البرز است که به سراسر کشور، پخش و ارسال دارد. ما مفتخریم که بزرگ‌ترین سازنده‌های استان و کشور، ما را برای همکاری انتخاب می‌نمایند. ما با استفاده از به روزترین روش ساخت و بهترین متریال‌ها، روشویی‌هایی باکیفیت و بادوام بسیار بالا تولید کرده و به صورت تک و عمده در کشور پخش می‌کنیم.

فقط کافی‌ست ابعاد و طرح موردنظر خود را برای ما ارسال نموده تا طی یک هفته روشویی خود را درب منزل تحویل بگیرید.

روشویی سرامیکی همراه با کابینت

روشویی سرامیکی همراه با کابینت

جهت ارتباط با ما، اطلاع از قیمت‌ها و مشاوره، با شماره ۰۹۱۲۲۲۴۶۵۱۵ در تماس باشید.

هم‌چنین برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر می‌توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.—-> bahertile_com

دیدگاه شما

مشاوره
09122246515