19 جولای

همتراز کاشی و سرامیک

نصب هم‌سطح و منظم کاشی و سرامیک‌ها، به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله این عوامل می‌توان به ۱-باتجربه و حرفه‌ای بودن کاشی‌کار، ۲- کیفیت سرامیک و ۳- استفاده از انواع گیره‌وگوه یا همان همتراز کاشی و سرامیک، اشاره نمود. اگر شما قصد کاشیکاری در فضای منزل یا محل کار خود را دارید، در این مقاله با ما همراه باشید. قرار است شما را با نصب اصولی کاشی و سرامیک آشنا کنیم تا بهترین کیفیت نصب را پس از اجرا، تجربه کنید.

همتراز کاشی و سرامیک چیست؟

همتراز کاشی، وسیله‌ای از جنس پلاستیک است که از دو قسمت “گیره” و “گوِه” تشکیل شده است. با استفاده از همتراز کاشی و سرامیک، می‌توان تمام ناخنک‌های کاشی‌ها را حین نصب، برطرف کرد. به بیانی دیگر، شما با کمک همترازها، نصبی کاملا منطم و هم‌سطح خواهید داشت، بدون اینکه لبه‌های کاشی‌ها، بالا پایین باشند. امروزه استفاده از گیره و گوه در صنعت کاشی و سرامیک، بسیار پرطرفدار شده. البته تمام همترازها مناسب نیستند چرا که تولید جنس نامرغوب و ارزان آن‌ها، بسیار زیاده شده است و هنگام استفاده از آن‌ها، معمولا شکسته میشوند و عملا کاربردی ندارند. پس در تهیه‌ی همتراز باکیفیت، باید به جنس آن توجه کرد و دقت به خرج داد.

همتراز کاشی و سرامیک

همتراز کاشی و سرامیک

نحوه استفاده از همتراز

نجوه استفاده از همتراز کاشی و سرامیک به این صورت است که ابتدا پل (گیره) را در قسمت لبه‌ی کاشی یا مابین دو کاشی قرار داده و سپس با قرار دادن گوه، فاصله و بند بین کاشی‌ها را فیکس می‌کنیم. در این حالت کاشی‌هایی هم‌سطح، و با بندهایی کاملا یکسان و هم‌اندازه خواهیم داشت.

همتراز کاشی و سرامیک

همتراز کاشی و سرامیک

نکته‌ی قابل توجه پس از اتمام نصب، این است که گوِه‌ها را به هیچ عنوان دور نریزید! زیرا می‌توانید از آن‌ها به صورت مجدد در دفعات زیادی برای نصب کاشی و سرامیک، استفاده نمایید.

حتما بخوانید:  فروش کاشی و سرامیک در کرج

مزایای استفاده از گیره و گوِه (همتراز)

۱- هم‌اندازه شدن تمامی بندهای بین کاشی و سرامیک‌ها

۲- هم سطح شدن لبه‌های کاشی و سرامیک‌ها

۳- افزایش کیفیت کاشیکاری و زیبایی دو چندان کاشی و سرامیک پس از اجرا

۴- حفظ پاکیزگی، نظافت آسان و جلوگیری از تجمع آلودگی و باکتری به دلیل هم‌بند بودن کاشی و سرامیک‌ها

همتراز کاشی

همتراز کاشی

انواع همتراز کاشی و سرامیک

همتزازها، انواع مختلفی دارند که یکی از کاربردی‌ترین نوع آن‌ها، گیره و گوه می‌باشد. گیره و گوه‌ها معمولا در سایزهای مختلف برای اندازه‌های مختلف بندکشی، تولید می‌شوند. از انواع دیگر همترازها می‌توان به همتراز پیچی، اسپیسر و موشکی اشاره نمود.

همتراز پیچی کاشی

همتراز پیچی کاشی

خرید انواع همتراز سرامیک

فروشگاه کاشی و سرامیک باهِر با سال‌ها تجربه در زمینه فروش کاشی و سرامیک و انواع متریال‌‌های لوکس و بهداشتی، یکی از مراکز فروش کاشی، همتراز کاشی، چسب کاشی و… در استان البرز است.

فروش گیره و گوه

فروش گیره و گوه

ما به شما تضمین می‌کنیم که تمامی محصولات باهِر، باکیفیت بسیار بالا و مرغوب می‌باشند. مشتریان عزیز می‌توانند خرید خود را به صورت حضوری و یا آنلاین، انجام دهند. فروشگاه باهِر، آماده‌ی خدمات‌رسانی به مشتریان عزیز است.

جهت ارتباط با ما، اطلاع از قیمت‌ها و مشاوره، با شماره ۰۹۱۲۲۲۴۶۵۱۵ در تماس باشید.

هم‌چنین برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر می‌توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.—-> bahertile_com

 

 

 

 

 

دیدگاه شما

مشاوره
09122246515