14 جولای

چسب کاشی و سرامیک

همه چیز درمورد چسب کاشی و سرامیک

چسب کاشی چیست؟

چسب کاشی و سرامیک، متریالی است که برای نصب کاشی و سرامیک بکار می‌رود؛ همچنین جایگزینی عالی با مزایای بسیار زیاد نسبت به ملات‌ ماسه و سیمان می‌باشد.

اگر شما هم می‌خواهید درمورد مزایا و کاربرد چسب‌های کاشی مطلع شوید، پس تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

استفاده از چسب کاشی و سرامیک چه مزایایی دارد؟

اولین مورد از مزایای چسب کاشی، چسبندگی بسیار بالا و مقاومت آن می‌باشد. چسبندگی بالا می‌تواند از مشکلاتی مانند کنده شدن، ریختن و لق شدن کاشی‌ها جلوگیری کند.

مورد بعدی، سرعت بالا در نصب کاشی‌ها است. با استفاده از چسب‌های کاشی دیگری نیازی نیست مانند گذشته، با خیساندن کاشی‌ها اتلاف وقت کنید. این چسب‌ها سرعت اجرا و نصب را چند برابر کرده و استفاده از آن‌ها بسیار آسان است.

از دیگر مزایای چسب‌ها، می‌توان به مقاومت آن‌ها در برابر رطوبت اشاره نمود. چسب‌های کاشی به حدی در برابر آب و رطوبت مقاوم هستند که از آنها برای نصب کاشی و سرامیک در حمام، سرویس‌بهداشتی و حتی استخر استفاده می‌کنند!

در زمانی که ضخامت اجرای کاشی برای ما حائز اهمیت باشد، انتخاب چسب کاشی گزینه‌ی مناسبی است؛ چرا که استفاده از چسب کاشی به‌جای ملات ماسه و سیمان، باعث می‌شود تا ضخامت اجرا کاهش یاید.

انواع چسب‌های کاشی و سرامیک کدامند؟

۱-دسته‌ی اول چسب‌های خمیری یا آلی نام دارند. کاربرد این دسته از چسب‌ها، بیشتر برای کاشی‌هایی با جذب آب بالا می‌باشد. همچنین به علت آماده بودن چسب‌های خمیری، نصب کاشی و سرامیک با سرعت بیشتری انجام می‌گردد.

حتما بخوانید:  لیست قیمت کاشی الوند

۲-چسب‌های دسته‌ی دوم، چسب‌های اپوکسی کاشی هستند. چسب‌های اپوکسی، بسیار قوی بوده و به همین علت اکثرا برای کاشی و سرامیک‌هایی به کار می‌رود که قرار است در فضاهای مرطوب، بسیار گرم و یا سرد مانند نمای ساختمان نصب شوند. لازم به ذکر است چسب‌های اپوکسی به دو صورت پودری و مایع در بازار عرضه می‌شوند.

۳-یکی دیگر از چسب‌های کاشی، چسب‌های بر پایه‌ی سیمان می‌باشند. این نوع برای کاشی و سرامیک‌هایی با جذب آب، کاربرد دارند.

۴- چسب‌های پلیمری کاشی، یکی دیگر از انواع چسب‌ها هستند. این دسته برای نصب سرامیک‌های پرسلانی مناسب می‌باشند. همچنین جزء پرمصرف ترین چسب‌های کاشی می‌باشند.

فروشگاه کاشی و سرامیک باهِر با ارائه‌ی باکیفیت‌ترین چسب‌های کاشی و سرامیک، انواع پودر بندکشی و بیش از ۵۰۰ مدل از برترین و به‌روزترین کاشی و سرامیک‌های ایرانی، آماده‌ی خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز می‌باشد.

برای مشاهده‌ی نمونه کارهای بیشتر به سایت و اینستاگرام ما سر بزنید.

آدرس سایت: bahertile.ir

آدرس صفحه‌ی اینستاگرام: bahertile_com

جهت اطلاع از قیمت‌ها، مشاوره و سفارش محصولات با شماره‌ی ۰۹۱۲۲۲۴۶۵۱۵ در ارتباط باشید.

دیدگاه شما

مشاوره
09122246515