17 نوامبر

فروش آنلاین کاشی و سرامیک

یکی از برترین برندهای کاشی و سرامیک ایرانی، کاشی تبریز است. این برند در کنار کیفیت بالای محصولات، طرح‌های متنوع و فوق‌العاده‌ای از کاشی و سرامیک را به بازار عرضه می‌کند. تنوع بالای کاشی تبریز باعث شده تا مشتریان بتوانند برای هر کاربری و فضایی، از این برند، کاشی و سرامیک تهیه کنند. از انواع کاشی بدنه و سرامیک کف گرفته، تا برای نمای ساختمان. فروشگاه کاشی و سرامیک باهِر، برای سهولت کار مشتریان عزیز، چندین برند باکیفیت ایرانی را گردآوری کرده که یکی از این برندها، کاشی تبریز است. شما عزیزان برای خرید، می‌توانید به فروشگاه باهِر مراجعه فرمایید. اگر هم به هر دلیلی حضور در فروشگاه برایتان ممکن نیست، خبری خوبی داریم. ما فروش آنلاین کاشی تبریز هم داریم و به سراسر کشور برای مشتریان عزیز، ارسال می‌کنیم.

بررسی چند نمونه از کاشی‌های برند تبریز

برندهای کرگرس، کرابن و اسپینکر از برندهای فوق‌العاده باکیفیت کاشی تبریز هستند که با تولید طرح‌هایی کم نظیر، در مدتی کوتاه طرف‌داران بسیار پیدا کرده‌اند. در این قسمت چند نمونه از این محصولات را بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

کاشی و سرامیک کف

علاقه‌مندان به طرح‌های سنگ طبیعی! حتما با دیدن این طرح سرامیک، لذت می‌برند. سرامیک مارس از برند کرگرس، کاری شیک و زیبا با ابعاد ۱۶۰*۸۰ است که نه تنها برای کف، برای دیوار و نما هم کاربرد داشته. چرا که این سرامیک پرسلانی است.

فروش کاشی تبریز
کاشی کف تبریز

تصویر زیر را مشاهده کنید. به‌نظر میاد که در کف سالن، پارکت کار شده باشد. اما کف این سالن، تمام سرامیک است! سرامیک طرح پارکت. وقتی از تنوع کاشی تبریز صحبت می‌کنیم، منظورمان همین است که برای تمامی سلیقه‌ها، محصولات فوق‌العاده‌ای دارند. اگر شما علاقه‌ به چوب و پارکت دارید، می‌توانید به راحتی سرامیک‌های طرح پارکت را تهیه کنید. با این مزیت که در برابر رطوبت، گرما، سرما و مواد شوینده کاملا مقاومند.

فروش کاشی تبریز طرح پارکت
کاشی تبریز طرح پارکت

کاشی بدنه

کاشی بدنه، مانند سرامیک کف انواع مختلفی دارد. از ابعاد مینیاتوری کوچک گرفته، تا ابعاد بزرگ. از طرح‌هایی با نقش و نگارهای سنتی گرفته، تا طرح‌های مدرن. فروش آنلاین کاشی تبریز کار را برای مشتریان عزیز راحت‌تر کرده است. شما به سادگی می‌توانید طرح موردنظر خود را در سایت بیابید و پس از تماس با ما و استعلام موجودی، سفارش خود را ثبت نمایید.

فروش کاشی بدنه
کاشی بدنه

تا به حال تجربه خرید کاشی تبریز را داشته‌اید؟ تجربیات خود را در رابطه با استفاده از این کاشی، برایمان به اشتراک بگذارید.

جهت اطلاع از قیمت‌ها، استعلام موجودی و مشاوره با شماره ۰۹۱۲۲۲۴۶۵۱۵ تماس بگیرید.

نمایشگاه کاشی و سرامیک باهِر، با جدیدترین متدهای طراحی سه بعدی به صورت رایگان

دیدگاه شما

مشاوره
09122246515