17 آوریل

مرکز فروش روشویی سرامیکی در تهران و کرج

امروزه‌ها بیش از گذشته، به جنس و ظاهر روشویی‌ها توجه می‌شود. چرا که روشویی‌ها، مستقیما با آب و رطوبت سروکار دارند و اگر جنس آن‌ها نامرغوب باشد، به مرور زمان لکه می‌پذیرند و یا مشکلات بزرگتری به بار می‌آورند. علاوه‌بر این، امروزه ظاهر و زیبایی روشویی‌ها هم بسیار حائز اهمیت است. در مطلب “رنگ‌های مناسب سرویس بهداشتی” به این موضوع اشاره کردیم به چه علت‌هایی باید به دکور و طراحی سرویس و حمام، توجه کرد. علاوه‌بر انتخاب کاشی سرامیک و شیرآلات لوکس، انتخاب روشویی هماهنگ و سِت با کاشی‌ها با ابعادی متناسب، فضایی فوق‌العاده را به سرویس و حمام شما می‌بخشد. اگر می‌خواهید درمورد بهترین و جدیدترین روشویی‌های موجود در بازار و مرکز فروش روشویی سرامیکی در تهران و کرج بدانید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

انواع روشویی فانتزی
انواع روشویی فانتزی

ویژگی‌های باکیفیت‌ترین روشویی‌های بازار

یکی از به‌روزترین و باکیفیت‌ترین روشویی‌های موجود در بازار، روشویی‌های سرامیکی هستند. فروشگاه باهِر با فروش روشویی سرامیکی و پخش آن به سراسر کشور، یکی از بهترین تولیدکنندگان روشویی در کشور است. در ادامه به بررسی برترین ویژگی‌های این روشویی‌ها می‌پردازیم.

بادوام، مقاوم و باکیفیت

یکی از ویژگی‌های بارز روشویی سرامیکی، ظاهر فوق‌العاده لوکس و شیک آن است. مقاومت و دوام بالای روشویی‎‌های سرامیکی، در کنار زیباییشان، آن‌ها را به بهترین‌ها در بازار مبدل کرده است. این روشویی‌ها از سرامیک‌های پرسلانی با لعاب عالی ساخته می‌شوند. لعاب سرامیک، باید می‌شود تا با گذشت سال‌های سال، روشویی براقیت و زیبایی خود را حفظ کند و به هیچ عنوان لکه‌ای نپذیرد.

فروش روشویی سرامیکی

قابل تولید در ابعاد مختلف

این روشویی‌ها، به دلیل ساخت سفارشی می‌توانند در ابعاد مختلف و متناسب با فضای شما، تولید شوند. نیازی نیست ساعت‌ها بازار را بگردید تا روشویی با سایز مدنظرتان را پیدا کنید. فقط کافی‌ست ابعاد با طرح موردنظرتان را به ما بگویید، تا در مدت کوتاهی روشویی متناسب با فضایتان را، تولید کنیم!

حتما بخوانید:  قیمت کاشی سرویس بهداشتی

قابل ساخت در طرح‌ها و مدل‌های متنوع

روشویی‌های سرامیکی، قابلیت این را دارند که با هر رنگ و طرحی از سرامیک، ساخته شوند. حتی شما می‌توانید از سرامیک‌های حمام و سرویس بهداشتیتان، برای ساخت این روشویی‌ها بهره ببرید! به این صورت روشویی و سرویس شما، کاملا سِت و هماهنگ می‌شوند.

مدل‌های بسیار زیاد و متنوعی نیز با سرامیک‌ها قابل ساخت است. از جمله: روشویی‌های دیواری، ایستاده، دو کاسه، تک کاسه، کاسه توکار و…

روشویی سرامیکی کاسه توکار با طرح سنگ

تولید در سبک‌های مختلف

شما طرفدار چه سبکی هستید؟ کلاسیک یا مدرن؟ مینیمال یا ماکسیمال؟ معمولا افراد با توجه به سبک موردعلاقه‌ی خود، تمام بخش‌های منزل یا محل‌کار خود را دیزاین می‌کنند. یکی از این بخش‌ها، شامل سرویس بهداشتی می‌شود. شما می‌توانید روشویی‌هایتان را کاملا مطابق با سبک و سلیقه‌ی خود سفارشی دهید تا به بهترین شکل و با ظرافت کامل، آماده سازیم.

همین‌طور شما می‌توانید بنا بر نیاز خود این روشویی‌های مدرن را به‌همراه کابینت یا بدون کابینت سفارش دهید.

از چه راهی می‌توانم روشویی سفارش بدهم؟

فروشگاه کاشی و سرامیک باهر، تولیدکننده انواع روشویی‌های سرامیکی با به‌روزترین و حرفه‌ای‌ترین متد ساخت، آماده خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز است.

فقط کافی‌ست که شما طرح و ابعاد مورد نظر خود را برای ما از طریق راه‌های ارتباطی زیر ارسال کنید. سپس ما قیمت دقیق را به شما اعلام کرده و پس از تائید، پروسه تولید روشویی شما آغاز می‌گردد.

روشویی لوکس
ساخت روشویی سرامیکی به همراه جای حوله‌ای

اگر هم فکر می‌کنید در به دست آوردن ابعاد دقیق برای ساخت روشویی به مشکل برخورده‌اید، می‌توانید با مشاوران ما تماس بگیرید. مشاوران ما به صورت رایگان شما را راهنمایی خواهند کرد و در صورتی که درخواست داشته باشید، متخصصان ما برای اندازه‌گیری فضای شما مراجعه خواهند کرد.

روشویی لاکچری قیمت
فروش روشویی دیواری

قیمت روشویی‌ها بسته به ابعاد و سایز آن، همین‌طور مدل‌های خاص، به صورت متفاوت تعیین می‌شوند.

حتما بخوانید:  قیمت کاشی آشپزخانه

جهت مشاهده‌ی نمونه کارهای بیشتر، به پیج اینستاگرام ما مراجعه فرمایید⇐ bahertile_com

روشویی کلاسیک لاکچری
طراحی و ساخت روشویی

جهت اطلاع از قیمت‌ها و مشاوره، می‌توانید از طریق واتساپ و یا تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید. ۰۹۱۲۲۲۴۶۵۱۵

دیدگاه شما

مشاوره
09122246515