7 ژوئن

فرق کاشی و سرامیک

فرق کاشی و سرامیک

فرق کاشی و سرامیک

توضیح مختصری از کاشی و سرامیک

همه ی ما عبارت کاشی و سرامیک به گوشمان خورده است، ولی تعداد زیادی از ما تفاوت ها و کاربرد های دقیق هر کدام از آنها را نمیدانیم. پس اگر شما جزء افرادی هستید که میخواهید در این رابطه اطلاعات کافی بدست آورید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

کاشی ها، اجسامی سفالی همراه با لعاب روی سطحشان هستند که در مقابل سرما، گرما، فشار و… تحمل و مقاومت کافی را ندارند. پس در نتیجه کاشی ها بیشتر برای سطح دیوار مانند: دیوار های حمام، سرویس بهداشتی و… مناسب میباشند.

سرامیک ها نیز، مانند کاشی ها اجسامی سفالی همراه با لعاب بر روی سطحشان میباشند، با این تفاوت که سرامیک ها در مقابل سرما، گرما، فشار، رطوبت بسیار مقاوم بوده و به همین دلیل میتوان از آنها برای کف حتی کف پارکینگ، حیاط و حتی نمای ساختمان نیز استفاده نمود.

فرق کاشی و سرامیک

انواع کاشی و سرامیک

با پیشرفت چشم‌گیر صنعت کاشی و سرامیک، ما روز به روز با تولید کاشی و سرامیک‌های بسیار باکیفیت در انواع طرح ها و ابعاد مختلف مواجه هستیم.  علاقه‌مندان به کفپوش‌های چوبی می‌توانند از سرامیک‌های طرح پارکت استفاده کنند و از مزایایی همچون مقاومت سرامیک در برابر مواد شوینده و زیبایی و نگهداری آسان آن بهره‌مند شوند.

سرامیک‌های طرح پارکت دارای طرح‌ها و طیف‌های رنگی بسیار گسترده‌ای می‌باشند.

همینطور کاشی و سرامیک ها در طرح های دیگری از جمله: طرح سنگ، طرح سیمان، کاغذ دیواری و… وجود دارند که بنا بر سلیقه و موارد استفاده، می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید.

حتما بخوانید:  قیمت کاشی و سرامیک در کرج

قیمت کاشی و سرامیک

درمورد تفاوت قیمتی کاشی و سرامیک، می‌توان گفت که قیمت کاشی‌ها کمی پایین‌تر و ارزان‌تر از سرامیک می‌باشد ولی به‌طور کلی تفاوت قیمتی زیاد و قابل توجهی با هم ندارند. ولی نوعی از سرامیک‌ها که به آن‌ها سرامیک پرسلان گفته می‌شود، دارای قیمت بالاتری به نسبت کاشی و سرامیک های دیگر است.

تفاوت کاشی و سرامیک

در واقع سرامیک پرسلان، به دسته‌ای از سرامیک‌ها گفته می‌شود که به علت شرایط پختی که دارند، بسیار مقاوم و مستحکم تولید می‌شوند و این نوع سرامیک ها، از مقاوم ترین سرامیک های موجود در دنیا هستند.

برای اطلاعات بیشتر درمورد این نوع سرامیک، روی سرامیک پرسلان کلیک کنید.

تفاوت کاشی و سرامیک

جهت اطلاع از قیمت های کاشی و سرامیک و مشاوره با شماره ۰۹۱۲۲۲۴۶۵۱۵ تماس بگیرید.

نمایشگاه کاشی و سرامیک باهِر، بزرگترین شوروم کاشی و سرامیک در استان البرز، با جدیدترین متدهای طراحی سه بعدی به صورت رایگان

دیدگاه شما

مشاوره
09122246515